<div dir="ltr"><div>Labākais scenārijs - kā Rinalds raksta. Dzesēšanas sistēma labi klausa, nav bijis jāpapildina šķidrums? Sliktākais variants - kaut kur parādījusies sūce un tas gaiši brūnais smāķis uz korķa ir eļļas un dzesēšanas sķidruma emulsija.<br></div> Ja tā - dārgi. Cik dārgi tad ir atkarīgs no iemesla un cauruma. Mammas auto (Mitsu Carisma 16V špricmotors laikam, kaut kāds pirms-2000-ais gads laikam) tas izmaksāja vairākus simtus: bija no no motora pārkarsēšanas līka motora galva, attiecīgi slīpēšana, jaunas blīves, eļļas, filtri un darbs. Pirms tam vēl kādu pusgadu pat brauca, bet tam auto pamazām parādījās un pēc tam progresēja vēlme pārkarst.<br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">2014-12-14 17:57 GMT+02:00 Rinalds Egle <span dir="ltr"><<a href="mailto:rinalds.egle@gmail.com" target="_blank">rinalds.egle@gmail.com</a>></span>:<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">auksts laiks, kondensāts, braucam ne pārāk garus gabalus - viss normāli...<br><br><div>cik daudz eļļu vispār ēd? vēl iespējams uzrauties uz opeļa ecoteku konstruktīvajām īpatnībām, kad pastiprinātas galvas karšanas dēļ tā deformējas, ēd eļļu, karst, deformējas, "un tā astoņas reizes", kamēr auto sāk garšot visi šķidrumi un izdodas iesmērēt kādam citam. :)</div><br><div class="gmail_quote">Sun Dec 14 2014 at 4:53:30 PM — lietotājs Ģirts Karnītis (<<a href="mailto:girts.karnitis@di.lv" target="_blank">girts.karnitis@di.lv</a>>) rakstīja:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div><div class="h5"><div link="#0563C1" vlink="#954F72" lang="LV"><div><p class="MsoNormal"> Mbrīt gudriniekiem.<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal">Pirms kāda mēneša auto parādīja sarkanu lampiņu, ka eļļa izbeigusies. Statoilā nopirku kaut kādu sintētiku no dārgā gala (cik nu tur tā izvēle ir) un ielēju. Es zinu, ka autiņam normāli ir 5W30 sintētika – tādu arī nopirku (priekš benzīnniekiem) un litru iegāzu, jo bija palicis tikai ščupa pašā apakšā. Neprasiet par visām tām sarežģītajām SAE klasēm vai kas nu tur ir par cipariņiem. <u></u><u></u></p><p class="MsoNormal">Šodien atveru to skrūvējamo korķi, pa kuru lej iekšā eļļu – a uz tā korķa kaut kādas ne to biezas putas, ne to kaut kas sviestveidīgs – tāds smāķveidīgs gaiši brūns kaut kas.<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p><p class="MsoNormal">Jautājums – ko es esmu sačakarējis un uz cik lielu summu esmu ieberzies?<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p><p class="MsoNormal">Ģirts<u></u><u></u></p><p class="MsoNormal">Ādams Opelis Zafira <u></u><u></u></p><p class="MsoNormal">2009, 2.2 benzīns<u></u><u></u></p></div></div></div></div>______________________________<u></u>_________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/<u></u>mailman/listinfo/autoliste</a><br>
</blockquote></div>
<br>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
<br></blockquote></div></div>