[Autoliste] Re: gāzentanken

Uldis Zarins uzarins at gmail.com
Sun Sep 21 15:27:29 EEST 2014

Vietas, šķiet, ievērojami savairojušās pēdējo gadu laikā. Parasti tiek
ņemti LPG (regulāri pildoties parasti dabon 2,8 centu atlaidi, un ja vēl
trāpās kādā vietā, kur var apkalpoties pašrocīgi nakts stundā (kā mums
Salaspilē), tad vēl cents pa virsu). Vēl saimniecībā ir EkoGāzes karte, un
šad tad tiek iebraukts arī Lukoilā, tur ir vērts Maximas karti pavicināt).
Cenas +- visur līdzīgas, atsevišķos spotos nesaprotami dārgas (Lukoil uz
Granīta ielas), citur patīkami lētas (Lukoil uz Maskavas ielas un pārītis
EkoGāzes), Statoil, kā parasti, +1,2 vai kaut kā tā centi virs vidējās
cenas.

UZ