[Autoliste] gāzentanken

Ervins Reinverts ervins at gmail.com
Sun Sep 21 12:50:44 EEST 2014

Hei,

Sen te nekas nav rakstīts. :) Un sen arī bija tas laiks, kad man bija
gāzenvāgens un es biju lietas kursā par gāzes tanku vietām un cenām.
Tā kā tagad lietošanā atkal ienācies gāzenvāgens, tad jautājums
aktualizējās atkal. Vārdu sakot, kuri ir foršākie / lētākie Rīgas gāzes
tanki? Atceros, šķiet Instigater kādreiz ņēmās ap kaut kādu karti vai ko.
Pašlaik izmantoju LPG Skanstes ielā galvenokārt atrašanās vietas dēļ, plus
ar viņu klienta karti uzreiz jau dabū 1.4 centu atlaidi, kas ar apjomu vēl
pieaug. Kas ir ar citām vietām?

erv