[Autoliste] Re: Riepu remonta aerosoli

arc arc at intelectuals.net
Fri Aug 29 10:34:51 EEST 2014

Juris Knakis wrote, On 2014.08.29. 7:26:
>     -------------------------------------
>     Vispār viņi ir daždažādi, pielietošanas metodes arī mēdz atšķirties,
>     bet, cik ir lasīts par reālu
>     pielietošanu, "uz sejas" ir sekojošas patiesības:
>     1) Baloniņa satura "nostrādāšana" notiek pēc algoritma "moška būs, a
>     moška ne";

kā jau vairums lietu šai dzīvē ;-))))

>     2)Reāli tas hermētiķis darbojas, ka riepā kaut kas tievs ir
>     iedūries, ja kaut kas resnāks vai neapaļš,
>     jeb vēl trakāk, caurums ir riepas "pleca" zonā vai sānos - visbiežāk
>     nenostrādā;

un kā jau liktenis - sliktenis parasti lemj, tieši tur ari parasti uzdur :-)

>     3) Riepas tie baloniņi nečakarē, kurš ražotājs uzdrošināsies ko tādu
>     tirgū laist, bet pie pirmās izdevības sadurto riepu vienalga
>     jāremontē ar nopietnāku metodi, kaut vai "diegu"...
>     Šo iemeslu dēļ, piemēram, uz to pašu nelaimīgo Krieviju
>     eksportējamiem / tur ražotiem auto ir vai
>     nu normālmēra "zapaskas", vai kaut "motocikla ritenīši", jo,  ja
>     tālu no apdzīvotas vietas aerosols
>     nenostrādās / nespēs nostrādāt, tad ļautiņš ir dimbā. Nezinu, es par
>     jebkādu, bet par "zapasku",

nujaaaa, nevelti ceļotāji uz .ru ņem kā minimums pat 2 zapaskas + visi
iespējamie remkomplekti - baloni/diegi/gumijgabals un virzulis/etc...

sendienās ar moci esu maajaa braucis ar jaku (labi ka ne savu, paveicās
ka aradās kaukas piemērots ceļmalā) riepā un ar izoleni pietin, tā
izolene gan momentā pajūk, bet tad jau audums sasēdies ;)
labi atminu, jau gandrīz pie mājas vērīga padomju milicija paņēma ciet
(ar tādu jau nekur neaizstiepsi).

>     tiesa, reizēm tās nākas reti lietot - manam kādreizējam Volvo 240 pa
>     13 gadiem / 275 000 km
>     gadījās tikai viens "mīkstais" - tepat Rīgā riepā iedūrās ielu
>     slaukāmās mašīnas rotējošās birstes
>     plastmasas "stiebra" gabaliņš ... :-)
>     Ruu

jaajaa, vot runājiet runājiet, atcerējos ka man patreiz 3 no 4iem
transportlīdzekļiem nav zapaskas ;)) viss - vakarā uz garāžu meklēt!