[Autoliste] Re: Riepu remonta aerosoli

arc arc at intelectuals.net
Fri Aug 29 09:00:26 EEST 2014

Karlis wrote, On 2014.08.28. 23:37:

> Man te tāds jautājums ienācās - kāda pieredze ar riepu remonta
> aerosoliem, tiem, ko noglabāt grabažniekā nebaltai dienai un, kad riepā
> caurums - pšššt un braucam tālāk.

pieredze ir, tik dikti sena :-) parasti ticis lietots tas kas staķikā pa
ceļan nopērkams :-)

> Cik saprotu, ne visi viņi ir kaut kam derīgi, turklāt vairums riepu
> čakarē (tas nozīmē, ka to riepu nevar vairāk arī uzmontēt?)

kā ta kaukāds špricājmais vair riepu - gumijas gabalu - sačakarēt?
parasti to lieto tad kad tā riepa jau ir sačakarēta. cita lieta ka lai
riepu normāli pēctam nobalansētu, tā ir jāņem nost un jātīra. tad vairs
ar "vienkārši diegu caurumā" neizlīdzēsies :-)

> Vēl jautājums, vai kādam nav kaut kur pagrabā aizķēries Hondas (Accord)
> skrūvju cīsiņš (caurumi 4 x 114)? :)

diespas, hondas, nesen meklēju kaukur garāžā nosviesto vecā saaba (4x
hvz) "cīsiņu" :-) i to pašu nevarēju vairs atrast.

=)
arc
ari ar pliku disku braukšanas pieredzi, kad nau citu variantu bet galā
jātiek.