[Autoliste] Re: Navigācijas app Samsungam

Artis Mednis artis.mednis at gmail.com
Mon Jun 30 09:58:39 EEST 2014

On 30.06.2014 9:48, Instigater wrote:
> Davai, tikai ne Tomiņu, viņš ir totāla neprecīza aizvēsture, daudz
> labāks ir IGO jebšu visi tie softi, kas viņa dzinēju un karšu datu
> formātu lieto un tādu nav mazums.

it depends

Ja es eju iekšā navigācijas pasaulē "no 0", droši vien ir jēga sākt ar
labāko, kas ir pieejams dotajā brīdī.

Ja es kādreiz jau esmu iegājis navigācijas pasaulē pa TomTom durvīm, un
man tur vajag uzturēties dažas reizes gadā (pamatā - ārpus LV, pamatā -
civilizētos apvidos), nu nemaz negribas kko jaunu meklēt, instalēt, apgūt...

P.S. Par IGO zinu.