[Autoliste] Re: Navigācijas app Samsungam

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Jun 30 09:47:36 EEST 2014

On 2014.06.30. 00:03, lordramex at gmail.com wrote:
> tas ir tas ko gribēju teikt :) ka vecās navigācijas lai cik labas
> šķistu škiet so oldschool. labi bez  trafiic info var iztikt bet tādēl
> atmesties 70 eur lai gan to pašu google dod par brīvu - ja tik
> atceries downloadeet reģioonu iepriekš. starpcitu gooogle maps man ir
> sajūta ka tiek updeitots pieteikami bieži (tur varētu būt daļa no waze
> pirkšanas jo live dati apr sleģtiem via mainītiem ceļiem nāk no waze
> pamatā(imho)
Tieši tā arī ir. Tagad Google pat kaut kādu softu androīdos palaidusi,
kas uzbāžas ar svaigākajām ziņām par taviem mīluļiem sportā un citur, kā
arī par to, kad jābrauc mājās. Vot tur pat smuki atsauce ielikta uz
Waze, ka šaizes uz ceļa tiek ņemtas no turienes. Par sastrēgumiem Google
Maps pati zina, jo gandrīz visi tālruņi stučī uz mājām lietotājam
nezinot par to, cik ātri un kur pārvietojies. Šams pat ir tik advancēts,
ka  spēj noteikt, kur tieši esi izkāpis no auto un pēc tam jauki norāda
pareizo virzienu līdz pašam auto, ja nu galīgais topogrāfiskais
idiotisms piemīt arī K2 režīmā.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.