[Autoliste] Re: nukasiko?

agrisp agris.listes at gmail.com
Tue May 20 08:24:22 EEST 2014

Bija man pults kura mēdza no signalizācijas atsvešināties, jeb arī nejauši
kabatā saspaidīta un atsinhronizējās.
Katrā gadījumā bija metode kā šo saradināt ar signalizāciju atpakaļ - bija
 jānospiež abas pults pogas un jātur apmēram 6 sekundes kamēr atkal
saradinājās un auto galā nopīkstēja.
Signalizācijas modeli nezinu, pults bija pelēka, auto bija 1997 gada subaru
outbacks.

agrisp