[Autoliste] nukasiko?

arc arc at intelectuals.net
Mon May 19 22:04:15 EEST 2014

kas tas pa klusumu?

lai nebūtu pārāk garlaicīgi, uzprasīšu ka kauko par auto :-)
moš kādam ir kāds usermanuālis/pieredze ko darīt, kad saab dzimtā pults
nomētājusies kādu strēķi bez bačas un aizmirsusi piederību ķerrai.

ir protams otra pults, bet tā ka ar tamo vāģi tagad pārvietojas persona,
kas mēdz visādi piebeigt vai nozaudēt tādas ietaises, tad jautājums
aktualizējās.

auto dzimtajā manuāli tikvien atradu, ka tā bača jāmaina cik ātri vien
var ;) bet nekādu rituālo darbību apraksta nav, vismaz es nespēju atast.

no rituālajām darbībām kādas dažas tika atrastas, tak neviena
nedarbojas. (tur viens no variantiem piem - ieslēgt aizdedzi un turoet
nospiestu atslēgšanas pogu, lidz parādās dzīvības pazīmes etc.)

drīkst piedāvāt vēl risinājumus, vai varbūt es spaidīt nemāku :-))
nujā - auto - 10 gadu vecss 9-5 saabs.

=