[Autoliste] Re: lietotu autinju tirgotaaji

arc arc at intelectuals.net
Wed Apr 9 00:26:13 EEST 2014

Rich wrote, On 2014.04.08. 15:30:
> koleegjis atmigreejis uz shejieni no ukrainas un intereseejas par
> mashiinas pirkshanu.
>
> varbuut ir kaadi ieteikumi par lietotu autinju tirgotaajiem, kas dod (un
> arii peec tam ieveero :) ) garantiju ?
>
> vinju interesee kaut kas volvo v70 virzienaa.

nu tad ss.lv un aidaaaa
piem
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v70/bxifko.html

nezinu kas tas ir par tirgoni, bet izskataas ticami, un viens no tādiem
sludekljiem, kuram es droshivienka uzzvaniitu :-)

veel kaukur nesen maniiju apmeeram shaada pat gada saab 95
universaali, ari izskatijaas uzticami, vismaz pa gabalu.

neko netirgo, parast noved visu iespeejamo liidz shrota staavoklim un
tad uz tolmetu ;D

> nu un ja ir zinaams kaads, kursh ljoti labi paarzina autinjus un par
> sapraatiigu atliidziibu ir gatavs samekleet labu aparaatu, arii to var
> apsveert (bet nu tad vajag buut labam un uzticamam ;) )

:-)))) neviens kursh labi paarzina autinjus tev neko
konkreetu neieteiks no lietotiem, ja vien vinjsh pats nau
tur visu paarlasiijis, kurnu par atliidziibu.
100% doroshss neviens tur nevar buut nekad. tehnika ir taada
viltiiga lieta.

nu tas taapat kaa tev kaads atnaaktu un tagad prasiitu
lai tu par atliidziibu nopeerc lietotu enduseru kompi
un garantee ka tur viss darbosies. cita lieta - panjemt
kaadu liidz lai nostopee veelmi kautko nopirkt,
jo gadiijumi kuros jaunu gan labaak nevajadzeetu ielaisties,
gan pamanaami vieglaak, jo iipashi no malas.