[Autoliste] Re: lietotu autinju tirgotaaji

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Apr 8 18:34:49 EEST 2014

Rakstīts, ka uz būtiskām lietām, riteņa nokrišana diez vai ir būtiska -
kāds nepievilka skrūvītes :) Es gan domāju, ka patiesībā tā garantija ir
tikai uz papīra, dzīvē nekad. Redzot, ka mašīnai vēl placī notiek kāds ļoti
nepatīkams defekts, man krīt visa vēlme to pirkt pat ar salabotu defektu un
pat ar atlaidi... A mazums viss tur sāk krist nost nākamajā dienā.

2014. gada 8. aprīlis 17:06 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja:

Karlis