[Autoliste] Re: Apdauzīts vai nobliezts?

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Jan 19 13:42:38 EET 2014

On 2014.01.19. 12:47, arc wrote:

> jā, man jau liekas ka tad jau labāk braukt ar savu veco, nevis kāda
> leišu darboņa salipināto, lai ar cik vilinošs piedāvājums liktos, un
> lai ar kā leitis draudētu cenu zemē nelaist jo piedāvājums taču tik
> labs, ka tūlīt pat par dubultu cenu aizies atpakaļ uz fāterlandi.
>
> betnu gadījumi mēdz būt visādi, un ja gribās čekot, tad jāņem līdzi
> savs daiļamata meistars, vai vismaz lietpratējs ar vēsu skatru no
> malas, vai jāmeklē pieeja kādai nebūt eiropas vienotai crashu bāzei,
> ja vien tāda ir ;)
Kāreiz vakar biju izbraucis uz leišmali. It kā bija noskatīts viens
aparāts, pat vēl būtu 2 gadus ražotāja garantija, izskatās kā jauns,
leitis saka, tikai purns bišķīt sasits bijis. Apskatīju, ar krāsas
testeri nogāju riņķī - pārkrāsots nav tikai jumts, statnes liekas, ka
arī nav tomēr liktas kopā, bet, kad paskatījos ģeometriju tīri tā ar
aci, tad bija skaidrs, ka statnes - motorpārsega/spārna līnijas abās
pusēs atšķiras. Žēl, jau bija, bet nu paldies. Tā nu izmetu vēl riņķi
līdz Kauņai, pirmo apskatīju, izbraucu, piekare jau prasīja remontu, bet
tas tā kā normāli uz 3 gadu ekspluatāciju. Nogāju atkal ar testeri,
skaidrs, dauzīti pretējie stūri, bet liekas, ka tiešām minimāli. Šeit
pārdevējs godīgi pajautāja, ko rāda, kad izstāstīju, tad parādīja arī
Francijā pirkšanas dokumentus, cenas starpība bija tāda, ka pēc
trasporta un remota izdevumiem leitim paliktu pāri tikai kādi 750 EUR.
Neteicu ne jā, ne nē, bet tikpat godīgi atbildēju, ka Kauņā ir vēl viens
interesants auto apskatāms. To gan tirgoja privātpersona. Pa tālruni
saka, ka minimāls virsbūves bojājums, bet dabā ir pilnīgi citas durvis
un pašrocīgi labots slieksnis - vismaz labi, ka tā, jo tas nozīmē, ka
sadursme bijusi tiešām vairāk kosmētiska. Čalis arī, liekas, drīzāk
ITšņiks un remontmateriālus salasījis klīstot pa Depo.  Bet te nu atkal
cenas jautājums - prasīja tikpat, cik par profesionāli remontēto tirgus
placī.
Visumā ekskursija pa pus-Lietuvu bez otra auto saimē, bet ar gaidāmu
rēķinu par fotoradara izmantošanu možuma uzturēšanai pie stūres uz
Penevežas apvedceļa. Tagad viņiem uz šosejām daudzi krustojumi ar
stabiņsaliņām, zīmēm 70 (50% gadījumu) un pa retam ar fotoradaru. 20km
pirms tam jau tā sāka slēgt ārā, ka ceļu medīju ik pa laikam tikai vairs
ar vienu aci - nepamanīju to 70 zīmi. Bet tīri profilaktiski sarkans
zibsnis tieši acīs tiešām atkal dod možumu ceļu vērot kārtīgi. Bija
plānots mainīties vietām ar sievu pēc Panevežas pārtikas veikalam, ko
arī izdarījām, un pēc tam līdz Bauskai arī blakusbeņķī pagulēju.
Ko varu teikt - krāsas biezuma testeris ir must have, jo citādi tiešām
daži auto ir tik labi saremontēti, ka acis neko nemanīs. Maksā arī tikai
17 EUR, ko ar uzviju varēs atvinnēt pie cenas kaulēšanas, atnāk pa pastu
nedēļas laikā.
http://www.ebay.de/itm/270587422719
Tā nu joprojām bez svaigāka auto.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn