[Autoliste] Re: Apdauzīts vai nobliezts?

arc arc at intelectuals.net
Sun Jan 19 12:47:55 EET 2014

Rinalds Egle wrote, On 2014.01.16. 11:54:
> nu... vienkārši samierinies, ka pirksi sistu/līmētu auto un viss. :)

jā, man jau liekas ka tad jau labāk braukt ar savu veco, nevis kāda
leišu darboņa salipināto, lai ar cik vilinošs piedāvājums liktos, un lai
ar kā leitis draudētu cenu zemē nelaist jo piedāvājums taču tik labs, ka
tūlīt pat par dubultu cenu aizies atpakaļ uz fāterlandi.

betnu gadījumi mēdz būt visādi, un ja gribās čekot, tad jāņem līdzi savs
daiļamata meistars, vai vismaz lietpratējs ar vēsu skatru no malas, vai
jāmeklē pieeja kādai nebūt eiropas vienotai crashu bāzei, ja vien tāda ir ;)