[Autoliste] Re: Jaunāki auto sux?

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Jan 12 22:47:12 EET 2014

On 2014.01.10. 20:56, Arnis Zagorskis wrote:

> ai cik pazīstama situācija :)))
> man gan jau akkal liekas ka ja ir normāls nerūsiņš un nau baigās
> elektronikas problēmas, tad vienkāršāk ir topašu pacmitgadīgo sataisīt.
> neviens jaunais auto teu tos pacmit gadus nenoies.
Nu tur jau tā lieta, ka pagājušo gadu nācās sametināt 2 donkratu vietas
un turpat netālu uz pacēlāja sačakarēto un tādejādi sapuvušo sliekšņa
apakšējo šuvi (sveiciens Vasjam). Uz vienas arkas malas arī krāsa
atlekusi un ir kādus 5 cm2 liels pliks bleķis. Un, ja tā labi ieskatās,
tad bagāžnieka vākā zem visām krāsotajām virsmām ir pa retam ~3mm
diametra burbulītim, līdz ar to, kad tur tie eksplodēs, tad galīgi
bēdīgi izskatīsies. Kādus 3 gadus jau vēl stabili ies, bet jau tagad
vizuālais nu tāds so-so.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn