[Autoliste] Re: Jaunāki auto sux?

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Fri Jan 10 20:56:18 EET 2014

Instigater wrote, On 2014.01.10. 11:11:

> Problēma - nepatīk neviens jaunāks auto, bet pašreizējam jau 17 gadi un
> ik pa laikam vecuma kaite kāda piemetas.

ai cik pazīstama situācija :)))
man gan jau akkal liekas ka ja ir normāls nerūsiņš un nau baigās
elektronikas problēmas, tad vienkāršāk ir topašu pacmitgadīgo sataisīt.
neviens jaunais auto teu tos pacmit gadus nenoies.

> opcijas var vispār nebūt. Vairāk orientējos vai nu salīdzinoši mazauto
> (tad patēriņam jābūt smieklīgam) vai arī kaut kam pietiekami ātram (sub
> 10 sec. 0-100) un modernam dīzeļveidīgam (lai attaisnotu godīgu
> apetīti). Paredzētais lietojums maršrutā Jūrmala - Rīgas pats centrs ar
> biežiem izbraucieniem uz Latvijas tālajiem austrumiem.

nu tad teu vaig divus - vienu ekonomisku, otru atvelkamo ;))
lai gan racionāli domājot tāpat diezi vaij izrēcienos uz daugavpili
lietosi atvelkamo, maksājot par degvielu 2x vairāk.

> Kaut kā nekas interesants līdz absolūti max budžetam 7k EUR acīs nekrīt,
> bet, protams, labāk kaut ko ap 5k EUR.

nu man te kolēģis ar līdzīgu dilēmu mocījās krietnu laiku, beigās nupat
uz zsvētkiem pielika vēl dažus k un paņēma  Hyundai ix35 no salona,
betnu gadu vecu.
pagaidām baig laimīgs :)