[Autoliste] Re: Fwd: Opel Astra H 4-durvju hečbeka ģenerators

Karlis karlisd at gmail.com
Sat Jan 4 20:33:21 EET 2014

Heh, gribēju par to pabraukāšanu teikt to pašu, ko Dzintars, tikai par
pārējām lampiņām man bija viedoklis, ka kopējā elektrība pie vainas (pelde
vai lietutiņš, zaļais vai tml), nebiju dzirdējis, ka tiek slēgti laukā
patērētāji... Var jau būt, ka tā...

2014. gada 4. janvāris 20:14 dzintars <dzintars at mikrotik.com> rakstīja:

Karlis