[Autoliste] Fwd: Opel Astra H 4-durvju hečbeka ģenerators

dzintars dzintars at mikrotik.com
Sat Jan 4 20:14:39 EET 2014

Hi,kur ir prāts braukāt ja skaidri un gaiši deg ģenerātora lampa?! G
Astram kompis atslēdz liekos patērētājus tipa stūres pastiprinātājs un
tam līdzīgi. Man tiko bija līdzīga šaize un oglītes nebija pie vainas -
tiem ģenerātoriem tik viegli pie oglītēm netiksi. Izzvaniju diodes tās
ok,nopirku jaunu regulātoru no cqparts.eu tipa lādēt lādē bet pa brīdim
izslēdz stūres pastiprinātāju un vāra aķi. Vārdu sakot izrādijās poļu
mēsls.Nopirku lietotu ģenģeri pa 25Ls no ss.lv pats uzliku tagad miers
mājās. Tāds sanāca stāsts par tiem Astras ģenerātoriem:))

DZINTARS