[Autoliste] Re: Opel Astra H 4-durvju hečbeka ģenerators

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Sat Jan 4 02:19:38 EET 2014

Es savulaik dažus BMW ģeneratorus atjaunoju Puškina un Dzirnavu stūrī
esošajā kantorī. Nekāda vaina - viss šancēja - galvenais, ka par
sviestmaizi :)

Vēl, protams, ir vecais labais ģeneratoru vecītis pie KUlmaņa un Liepājas
ielas krusta esošajā Autogros teritorijā.

Tā kā - es sāktu ar šiem kantoriem - tikai pēc tam montētu kaut ko citu.

/Reinis