[Autoliste] Re: Opel Astra H 4-durvju hečbeka ģenerators

2G 2g.listes at gmail.com
Fri Jan 3 23:29:02 EET 2014

Sveiciens!

A tur oglītes vai "tablete" nevar būt beigta, varbūt nemaz nevajag
visu ģeneratoru mainīt?

Lai vai kā, 2009.gadā beigta ģeņģera nomaiņa uz atjaunotu Astrai G man
izmaksāja apmēram 150 Ls. Ja atmiņa neviļ, vismaz 30 lati vai pat
vairāk bija Gros Auto darbs. Ģenģeru atjaunotājus atradu caur ss.lv,
birojs viņiem bija kaut kur Ganību dambī, šķiet, Lugažu ielas rajonā.

Veiksmi,
2G