[Autoliste] Re: 12V elektriskais salona sildītājs

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Nov 27 10:28:03 EET 2013

Nevajag pat jaunu un mazu un ekonomisku dīzeli. Vecais labais Landrover
300tdi ar 2.5 tilpumu ziemā pa pilsētu mīcoties dziest ka bail. Tādēļ
ieliku paštaisītu sildītāju tieši kā raksti, silda ar 3 VAG kvēlsvecēm,
tikai patēriņš tur nav vairs arī gluži 20A  ;-)  Bet tā kā ar vinčām ir
darīšana, tad viens lieks 100A relejs atradās, un arī akumulators ir tam
piemērots.

M.