<div dir="ltr"><p dir="ltr">Nevajag pat jaunu un mazu un ekonomisku dīzeli. Vecais labais Landrover 300tdi ar 2.5 tilpumu ziemā pa pilsētu mīcoties dziest ka bail. Tādēļ ieliku paštaisītu sildītāju tieši kā raksti, silda ar 3 VAG kvēlsvecēm, tikai patēriņš tur nav vairs arī gluži 20A  ;-)  Bet tā kā ar vinčām ir darīšana, tad viens lieks 100A relejs atradās, un arī akumulators ir tam piemērots.<br>
</p><p>M.<br></p>
<div class="gmail_quote">On 27 Nov 2013 09:28, "Juris Knakis" <<a href="mailto:lubes@inbox.lv" target="_blank">lubes@inbox.lv</a>> wrote:<br type="attribution"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">

<blockquote>Nu nez man arī moderns dīzelis, ir gan ekonomisks gan silda normāli. Ka tik<br> termostats nav izbeidzies :)) Tādi patērētāji uz 12V nav īpaši veselīgi<br> mašīnai.<br> DZINTARS<br></blockquote> ------------------------------<br>

Vispār jau tā labu laiku ir moderno dīzeļu, īpaši ar mazu darba tilpumu, slimība - tie<br>ir kļuvuši tik efektīvi, ka siltuma kurināšanai vairs īpaši pāri nepaliek :-) Tāpēc jau<br>daudziem modernajiem dīzeļmazauto liek trubā "uz pečku" papildus elektrisku sildītāju,<br>

īpaši tiem, ko realizē Ziemeļvalstīs :-)<br>Ruu


<br>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv" target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
<br></blockquote></div>
</div>