[Autoliste] Re: kur labāk/lētak iegādāties antifrīzu/tosolu.

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Fri Oct 25 14:32:28 EEST 2013

Rinalds Egle wrote, On 2013.10.25. 7:36:
> ja iespējams, iebrauc kādā servī notestēt to draņķīti. ka nesanāk pie
> pirmā nopietnā sala meklēt lodlampu... :)

mnja, savulaik taipat va motoraa no Venta tika ieguuts taads stikla
puljkjiits ar ko taas zampas var notesteet, tak laikam ejot kaukas smags
tam bij uzkritis un nupat pat vairs paliekas nau atrodamas.

bet shito daiktu atkal dereetu ieguut. man ar dazhi auto kuriem
vaijdzeetu nomeeriit, bet slinkums ar argumentu ka pagaashziem tak viss
bija ok, piebilstot - straada - neaiztiec! censhas atrunaat. ;))