[Autoliste] Re: kur labāk/lētak iegādāties antifrīzu/tosolu.

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Thu Oct 24 23:48:49 EEST 2013

Oskars wrote, On 2013.10.24. 18:15:
> Domna bija iegādāties vai 2*4l(5l) vai 10l.
> Tad jau plānotais daudzums bija pareizs.
> tagad tik atliek noskaidrot kur labāk/lētāk.

nu nez, cena nau taada, lai speciaali dziitos kautkur mekleet.
ja es buutu sakarndaugavas pusee - aizbrauktu aprunaaties uz vamotors.
(ja tas buutu dikti smalks auto, vai gribeetu dikti ekoloģisko dzeses
šķidrumu, vai kaadu lielaaku tipumu, tad gan naaktos uz turieni braukt
ari taalu gabalu) :-))

a taa pa prasto
pardaugavaa - unaitedoilaa, vai latvijas naftaa, tur ar klientkarti
shitiem zankjiem saliidzinoshi garshiigs cipars.

veel kaukad esmu sapircis smuko fuorisceejosho dzeses skjidrumu pa dikti
smuku ciparu ugaales bennjtankaa :)))