[Autoliste] Pārdod Audi 80

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Aug 28 12:40:47 EEST 2013

Sveika, Liste!

Tā nu ir sanācis, ka sev nopirktais rezerves auto ir kļuvis lieks - vietā
ir cits rezerves auto. Tāpēc izmantošu iespēju piedāvāt kādam citam savu
sakopto `89. gada Audi 80 B3 ar TA līdz 22.08.2014. Sīkāk par auto:

VIN: WAUZZZ89ZKA279487
Engine Code: 3A
Gearbox Code: KAU

Latviski - 2l r4 motors ar daudzpunktu mehānisko iešprici un 3 ātrumu
automātiskā kārba. :)

Ziemā pēc pirkšanas tika sakopta piekare, nomainīts viss, kas traucēja
braukt. Jauns termostats, sveces, dalītāja vāciņs, rotors, vēl visādas
lietas, ko es jau vairs neatceros... Ir ielikti jauni Pioneer skaļruņi,
ielikts Becker TrafficPro CD spēlētājs. Vienīgā pamanāmā rūsa redzama bildē
zem kreisā pakaļējā luktura.

https://plus.google.com/u/0/photos/100172224943877553852/albums/5914971754610275745

Lai arī TA neko neteica, es noteikti vairs nebrauktu ziemu ar tām riepām,
kas ir virsū...

Par visu šo te labumu gribu 500ls. Pensionāriem un studentiem ceturtdienās
- 10% atlaide. :D

--
Rinalds
Brabus C320 '94