[Autoliste] Re: Eļļa gaisa kompresoram

arc arc at intelectuals.net
Tue Aug 27 09:09:11 EEST 2013

Martins wrote, On 2013.08.26. 21:23:
> Mazliet ekzotisks jautājums, bet ja nu: dots labības kombaina kompresors
> Hydor, ar virzuļiem, dzeltens (jo kombains dzeltens bija). Piedzen to
> laimi ķīļsiksna, izpildījums: V2  :-). Pirmais cilindrs lielāks, otrs
> mazāks, ja nemaldos, pirmais spiež un otrais pārspiež augstākas
> atmosfēras. Uzspiest kādreiz ir varēts līdz 14atm. Kompresoram ir
> karteris, karterī jābūt eļļai. Grāmatā raksta, ka
>
> sae 30 > +18C
> sae 20 -5c - +18C
> sae 10 < -5C
>
> shell rotella sx
> vai
> [...]

hmmm, nu kompresoraa parastajaa mazajaa parast tiek liets tas pats kas
auto - kaukaads 10w40 ;) vai tas ir pareizi, iisti nezinu.

savukaart garaazhaa ir ari kautkas ljoti liidziigs tevis aprakstiitajam,
tajaa, vismaz vasaraa, tiek liets biezaakais ko var dabuut ;)) es pat
nezinu kas, choms kamazists kautko atveda ;))
iisti raadiitaajs gan tas nau, ko devaiss ir stipri padilis un ar
biezeni vismaz neizklausaas tik traki.

BET, ja tas aparaats ruup, un gribaas to labaako, turklaat bukultu iela
riigaa nav baigais liikums ikdienas marshrutaa tad ceļu tak pats zini,
turklaat var tak ari pazvaniit, kontakti wamotors.lv imho ir pareizi.