[Autoliste] Re: a2 remontdarbi pie bergju pagrieziena

Ginc ginc at pie-dabas.net
Sat Aug 10 13:50:36 EEST 2013

EU finansētajos posmos uzturēšana ir obligāts pasākums, kas jāveic ik pēc
noteikta termiņa, nevis tad kad ceļš izjūk. Bauskas šosejai ar atjauno
virskārtu itkā "labā" posmā. EU darboņi pieseko, lai ceļā ieliktos EUR nav
jāmaksā atkal.

G.
2013. gada 10. aug. 11:57 "Rich" <richlv at nakts.net> rakstīja: