[Autoliste] Re: a2 remontdarbi pie bergju pagrieziena

Rich richlv at nakts.net
Sat Aug 10 11:57:01 EEST 2013

On 08/10/2013 07:43 AM, lordramex at gmail.com wrote:
> beidzot savlaicīga dilumkārtas maiņa/atjaunošana

nu... tur taksh asfalts bija ljoti pat ok. taa pati a2 ap beerzkrogu ir
slepkava, taadas miniviraazhas asfaltaa...

nevajag pat beerzkrogu, jau mineeju, ka ap garkalni ir chau, pie
vangazhiem ir kaut kaadi murgaini kalninji. ljoti diivaina man shkjiet
remontdarbu vietas izveele, ja vien tur neplaano pamatiigaakas izmainjas.

--
  Rich