[Autoliste] Re: PD polārlapsas medības

Kaspars rupucis at gmail.com
Thu Jun 20 09:59:25 EEST 2013

O!
Viens no retajiem, īsti auto tēmai paredzētiem ierakstiem!
:)
Par PD runājot, vai ir kādas zināmas vai iesakāmas vietas kur tās sprauslas
restaurē? Ja vispār ko tādu dara.
Māsas Renim laikam viena ir noklājusies. Par jaunu prasot pāri par 200
latvju naudiņām.

K.

2013. gada 20. jūnijs 09:49 Instigater <instigater at projektam.lv> rakstīja: