<div dir="ltr"><div><div><div><div>O!<br></div>Viens no retajiem, īsti auto tēmai paredzētiem ierakstiem!<br>:)<br></div>Par PD runājot, vai ir kādas zināmas vai iesakāmas vietas kur tās sprauslas restaurē? Ja vispār ko tādu dara.<br>
</div>Māsas Renim laikam viena ir noklājusies. Par jaunu prasot pāri par 200 latvju naudiņām.<br><br></div>K.<br></div><div class="gmail_extra"><br><br><div class="gmail_quote">2013. gada 20. jūnijs 09:49 Instigater <span dir="ltr"><<a href="mailto:instigater@projektam.lv" target="_blank">instigater@projektam.lv</a>></span> rakstīja:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF"><div><div class="h5">
    <div>On 20.06.2013 07:43, Juris Knakis
      wrote:<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">
      Es savējam nākamajam auto tomēr nobriedu krāt naudiņas uz
      Audi A4 3.0tdi, vienīgais motors B7 kuzavā ar CR, pārējie tikai PD
      un mazi netilpumi. Vēl labums, ka ar 3.0tdi vienīgā piedziņa ir
      Quattro - uz priekšvilcēju jau neies regresēt.<br>
      ============================<br>
      IMHO nebūt nav slikta izvēle, kaut arī CR :-) Tamā sistēmā laikam
      dārgākā detaļa ir augstspiediena sūknis<br>
      ar tām savām 1600 (?) atmosfērām...Ko saka starptautiskā
      sabiedrība par šitiem auto? Ā, un vai šitam<br>
      auto ir "urīnkatalizators", jeb ne? :-)<br>
    </blockquote></div></div>
    Urīnkatalizators laikam nav, bet DPF ir, kad izgriež ārā un piečipo
    zirgus un griezi, tad ar to auto Mēnesi varot no orbītas aizvilkt
    prom - kaut kas uz 280Zs un 550Nm sanākot. Cik runāts ar Audi
    cilvēkiem, tad standartkaite esot tās pašas gaisa klapītes, kuras ar
    servomotoriem vada, kas ieplūdes kolektora garumu maina, bet nu jau
    arī tās varot atprogrammēt nost. <br>
    <br>
    Skatījos arī mazākos 2.0 motorus, bet viņiem ir cita kaite, gan PD,
    gan sākot no 2007.gada ir problēma ar eļļas sūkni, kuru piedzen no
    balansējošās vārpstas, bet tur zobi dikti vārgi uztaisīti, visai
    bieži nodilst un motors paliek bez eļļošanas ar sekojošu aboslūti
    visa izdilumu un bonusā vēl turbīnas nokaušanu. Par pašām PD
    sprauslām ir tā, ka bija to atsaukums kaut kādai Siemens ražotāja
    sērijai, mainot par brīvu nost. Source gan tepat Audi pazinēji, gan
    aizdīķijas forumu biedri:<br>
    <a href="http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f28/campaign-23h9-103kw-125kw-tdi-pd-piezo-siemens-injector-failure-85188.html" target="_blank">http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f28/campaign-23h9-103kw-125kw-tdi-pd-piezo-siemens-injector-failure-85188.html</a><br>

    <a href="http://www.pistonheads.com/Gassing/topic.asp?h=0&t=1099211&d=11704.77145&nmt=" target="_blank">http://www.pistonheads.com/Gassing/topic.asp?h=0&t=1099211&d=11704.77145&nmt=</a><br>
    <a href="http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18352101" target="_blank">http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18352101</a><br>
    <a href="http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=19897&start=700" target="_blank">http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=19897&start=700</a><br>
    <a href="http://www.vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?t=21591" target="_blank">http://www.vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?t=21591</a><br>
    <a href="http://www.vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?t=23384" target="_blank">http://www.vwmotion.lv/forums/viewtopic.php?t=23384</a><div class="im"><br>
    <pre cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a href="http://www.projektam.lv" target="_blank">www.projektam.lv</a></pre>
  </div></div>

<br>_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste" target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>