[Autoliste] Re: PD polārlapsas medības

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Jun 19 20:32:40 EEST 2013

On 2013.06.19. 18:53, Juris Knakis wrote:

> A kas labāk? Common-rail sprauslām un sūkņiem taču arī degvielas
> kvalitāte ir no svara.
> Uz vecajiem sadales tipa sūkņiem arī vairs nav jēgas skatīties -
> aizvēsture.
> Uz rāviena nevaru pateikt, tur vajadzētu apkopot t.s. "servisa
> informāciju", cik uzticami
> kalpo abi varianti...Bet Roto-Diesel vai vislabāk vecais labai rindas
> sūknis būtu vislabākie
> IMHO, žēl, ka šodien vairs izplūdes gāzu normās nelien :-( Bet tā, cik
> ir dzirdēts, ja nu kaut
> [...]
Es savējam nākamajam auto tomēr nobriedu krāt naudiņas uz Audi A4
3.0tdi, vienīgais motors B7 kuzavā ar CR, pārējie tikai PD un mazi
netilpumi. Vēl labums, ka ar 3.0tdi vienīgā piedziņa ir Quattro - uz
priekšvilcēju jau neies regresēt.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn