<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">On 2013.06.19. 18:53, Juris Knakis
      wrote:<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:1371657226.51c1d40a82f85@mail.inbox.lv"
      type="cite">
      <style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
 blockquote.c1 {border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex}
/*]]>*/
</style> <br>
      A kas labāk? Common-rail sprauslām un sūkņiem taču arī degvielas
      kvalitāte ir no svara. <br>
      Uz vecajiem sadales tipa sūkņiem arī vairs nav jēgas skatīties -
      aizvēsture.<br>
      ---------------------------------------------<br>
      Uz rāviena nevaru pateikt, tur vajadzētu apkopot t.s. "servisa
      informāciju", cik uzticami<br>
      kalpo abi varianti...Bet Roto-Diesel vai vislabāk vecais labai
      rindas sūknis būtu vislabākie<br>
      IMHO, žēl, ka šodien vairs izplūdes gāzu normās nelien :-( Bet tā,
      cik ir dzirdēts, ja nu kaut<br>
      kas notiek, tad Commonrailiem tā lieta sanākot lētāk...Tam
      iecerētajam auto parastais TD,<br>
      kaut vai ar maināmo turbīnas ģeometriju , pieejams nav? Tak VW ir
      pieejami tikai tādi un PD<br>
      IMHO, jeb es maldos?<br>
    </blockquote>
    Es savējam nākamajam auto tomēr nobriedu krāt naudiņas uz Audi A4
    3.0tdi, vienīgais motors B7 kuzavā ar CR, pārējie tikai PD un mazi
    netilpumi. Vēl labums, ka ar 3.0tdi vienīgā piedziņa ir Quattro - uz
    priekšvilcēju jau neies regresēt.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
  </body>
</html>