[Autoliste] Re: auto krāsotājs

Instigater instigater at projektam.lv
Tue May 14 21:18:39 EEST 2013

On 2013.05.14. 10:47, Ģirts Bērziņš wrote:
> Flame on
> Standrta netjūnētam dīzelim nav uzrāviena(tm) ir īss brīdis kurā tas
> simulē uzrāvienu(2k rpm diapazons...), ar kuru pilsētās pietiek
> lai viena pārnesuma robežās lēkātu starp šķirbām un cilvēkam rodas
> viltus sajūta, ka auto ir superdinamisks, savukārt uz šosejas apdzenot
> divas fūres un vairāk (zinu zinu latvijā neapdzen, ātrumu neparsniedz
> etc...), sanāks kādas pāris reizes pārslēgties lai manveru pabeigtu
> pietiekošo ātri un laicīgi...
> Flame off.
Man kāreiz tdsam grieze ir tāda, ka nav jēga pie apdzīšanas mesties uz
leju, tāpat 5. robā nospiežu un garām esmu. Galīgi nav slikti, ka max
zirgi principā ir sākot no 2300rpm līdz redlainam. Pie 90 kruīzējot gan
ir tikai 2100rpm, bet tāpat jau gana dzīvīgs viņš tur ir. Lūk tavējam
S50 gan jau vajag mesties uz leju, neiet ne velna līdz 4500rpm.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn