<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<div class="moz-cite-prefix">On 2013.05.14. 10:47, Ģirts Bērziņš
wrote:<br>
</div>
<blockquote cite="mid:F68B0DA38069459293366821692AEF44@Vistainis"
type="cite">
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
<meta name="GENERATOR" content="MSHTML 9.00.8112.16476">
<style></style>
<div><font size="2" face="Arial">Flame on</font></div>
<div><font size="2" face="Arial">Standrta netjūnētam dīzelim nav
uzrāviena(tm) ir īss brīdis kurā tas simulē uzrāvienu(2k rpm
diapazons...), ar kuru pilsētās pietiek lai viena pārnesuma
robežās lēkātu starp šķirbām un cilvēkam rodas viltus sajūta,
ka auto ir superdinamisks, savukārt uz šosejas apdzenot divas
fūres un vairāk (zinu zinu latvijā neapdzen, ātrumu
neparsniedz etc...), sanāks kādas pāris reizes pārslēgties lai
manveru pabeigtu pietiekošo ātri un laicīgi...</font></div>
<div><font size="2" face="Arial">Flame off.</font></div>
</blockquote>
Man kāreiz tdsam grieze ir tāda, ka nav jēga pie apdzīšanas mesties
uz leju, tāpat 5. robā nospiežu un garām esmu. Galīgi nav slikti, ka
max zirgi principā ir sākot no 2300rpm līdz redlainam. Pie 90
kruīzējot gan ir tikai 2100rpm, bet tāpat jau gana dzīvīgs viņš tur
ir. Lūk tavējam S50 gan jau vajag mesties uz leju, neiet ne velna
līdz 4500rpm.<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
</body>
</html>