[Autoliste] Re: Jaunumi Caka un Pernavas krustojuma jautājumā

Adro adro at eriga.lv
Thu Apr 11 11:46:03 EEST 2013

Sausaa atlikuma izspieshana, jeb semantika  izskataas shaada:

Par satiksmes organizāciju Aleksandra Čaka
ielas un Pērnavas ielas krustojumā

krustojums un tam piegulošās ielas ir ļoti piesātinātas ar dažādām
inženierkomunikācijām, nebija iespējams ievērojami paplašināt un pārveidot
krustojumu.

Pēc Aleksandra Čaka ielas un Pērnavas ielas krustojuma rekonstrukcijas
pabeigšanas nav reģistrēts neviens CSNg.

bija atļauti vienlaicīgi abi kreisā pagrieziena manevri no Aleksandra Čaka
ielas uz Pērnavas ielu.
1) tika likvidēts kreisais pagrieziens virzienā no Dzelzavas ielas.
2) tika izveidota josla sabiedriskajam transportam abpus krustojumam.
turpmāk nogriezties pa labi no Zemitānu tilta uz Pērnavas ielu var tikai no
labās malējās joslas.

Jaunie plāni:
būs nogriešanās no 3.braukšanas joslas pāri sabiedriskā transporta joslai
(2.braukšanas  josla) līdz pat stop līnijai uz 1.braukšanas joslu, lai
veiktu labā pagrieziena manevru krustojumā,
risinājumu paredzēts realizēt 2013.gada darbu sezonā, ja nebūs vainīgs
laika apstākļi ;)

Bija
joslu sadalījums uz Pērnavas ielas virzienā no Krišjāņa Barona ielas
nenodrošina divu blakus braucošu transportlīdzekļu drošību

Ir
no labās malējās joslas atļauts nogriezties tikai pa labi uz Aleksandra
Čaka ielu un kustība taisni pa Pērnavas ielu atļauta tikai no otrās joslas.
paplašināta Pērnavas ielas brauktuve un izveidotas četras normatīviem
atbilstoša platuma transporta kustības joslas.
Sekas:
ietves platums vairs nevar nodrošināt transporta līdzekļu stāvēšanu un
vienlaicīgu gājēju kustību.

satiksmes organizāciju Pērnavas ielas un Rūdolfa ielas krustojumā netiks
mainīta. Pagaidām.

Ernests

2013. gada 11. aprīlis 10:21 Dzintars Misins <dzintars at mt.lv> rakstīja: