[Autoliste] Re: Audio pastiprinatajs

Kaspars rupucis at gmail.com
Sat Jan 5 15:33:41 EET 2013

nu, kā saka - mana lieta piedāvāt :)
Efektivitāte jau būs atkarīga no izmantojamiem "moduļiem".
Vienu šitādu izjaucām. Var jau būt melomāni viebtos un tie, ar tām
muzikālajām ausīm arī, bet kaste izskatījās
labi saveidota/salīmēta. Pareizāk bija teikt - salauzām, ne izjaucām.
Bet, labi, katram savs.
K.

2013. gada 4. janvāris 22:17 Instigater <instigater at projektam.lv> rakstīja: