[Autoliste] Re: Audio pastiprinatajs

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Jan 4 22:17:28 EET 2013

On 04.01.2013 20:50, Kaspars wrote:
> nu, ja subi ar veidosi, tad var sadabūt no šitāda komplekta
> http://www.lg.com/uk/home-entertainment/lg-BB5521A-home-cinema-system
> bet .... bez apakšējās daļas (wifi, baroklis utml.)
> Tobiš gatava, smuka kaste (nelietota!!!) ar iebūvētu skaļruni.
> Pārējais paša rokās.
> īpašnieks gan jau pa kādi ~20 ls atdos.
Ne pa velti pa tādu cenu atdod. Dzīvoklī varbūt arī ar tiem 150W
pietiktu, bet tur papildus mazjaudai vēl ir sekojošas problēmas:
1. AB klases pastūzis (efektivitāte ap 50%, pārējais siltumā), mans
mērķis ir 90% efektivitāte
2. portētā kaste - pazūd infraskaņa, bet mans mērķis ir nevis mūzika,
bet gan filmas, gribu sabīties

Tornis jau iemeta smukus linkus uz moduļiem, no kuriem elementāri var
sabūvēt nepieciešamo, atliek tikai salikt kopā.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn