[Autoliste] Re: Sliid!

GinC ginc at pie-dabas.net
Sun Dec 9 19:45:20 EET 2012

Neesmu vecu meršu speciālists :( Kautkāds ar 200 pakaļā, varētu būt
80beigu-90 gadu sākuma modelis. Sadursmes ātrums bija niecīgs,šams rāva
blakus joslā, tāpēc sitiens sanāca zem lenķa, un apmēram tieši pret to
vietu kur zem bampera ir lonžerona gals - cietāko vietu kas tam VW ir.
Nu ar prastu kaisīšanu tur jau sen bija pa maz, jau no rīta bija
piebraukts ledus 2cm biezumā. Šodien atkal braucu tur garām - nu jau
vismaz pa risēm ledus vairs nebija.

G.