[Autoliste] Re: Sliid!

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Dec 9 12:54:46 EET 2012

On 2012.12.09. 12:17, Juris Knakis wrote:

>     S(odien visliela-ka- piedzi-vota- slidotava ir uz Bri-vi-bas ielas!
>     Manu mazo VW Teikas krusta- "nok,e-ra" vecs Mersis, tiku cauri ar
>     sasistu
>     pakal,e-jo bamperi, Mersis bez lampas. Bremze-jis esot vismaz 30m,
>     bet uz
>     ielas kreisaja- josla- (kas griez(as uz Lielva-rdes ielu) ti-rs
>     ledus. Tas
>     viss 18:00 vakara-! Snidzis pa dienu nav! Kas ta-s ielas ti-ra??

> Interesanti, ko nozi-me- "vecs mersis", ja, pieme-ram W123 ar dzelzs
> bamperi,
> [...]
Vakar nobrauca-m http://makatana.xelluc.lv/?page_id=301
Principa- visur ti-rs ledus, izn,emto P mag,istra-los asfalte-tos cel,us
un Dobeles galvena-s ielas. Redze-tas 2 offtrack gadi-jumi, viens no
dali-bniekiem atraksti-ja-s uz ti-ra ledus pe-c kalnin,a li-kuma- un
viens cits, kurs( nepa-rredzama li-kuma straujumu bija pa-rve-rte-jis.
Zi-mi-gi, ka abi Subaru. ;-)

Bet ta- diena l,oti skaista, prieks pa a-ru dzi-voties.

Serveru noma Eiropas Savieni-bas datu centra- - sa-kot no 9.50 Ls/me-n