[Autoliste] Re: Spararats

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Thu Oct 18 21:40:32 EEST 2012

Tā iet ka nopērk auto ar nepareizo motoru, 130i un problēmu nezinātu :D
par eļļas patēriņu - bmw tagad lieto samērā šķidras eļļas un galvenais eļļas patēriņš ir aukstam motorma, mazāk īsu pārbraucienu, mazāks eļļas patēriņš. Un tas nav atkarīgs no dzinēja lieluma, tā ir gan nemotoriem gan 130i...

Nummura apaismojuma lampeli lielveikala stāvvietā gan pats var nomainīt, nav jau priekšjie lukturi, kur caur arku jālien...
40k km - spararatam, kāds dikti dīvaini ar sajūgu ir rīkojies, pameklē bmwpower/burnout ir viens lietotājs kurš būvē "vieglos" spararatus, ja neizedodas no M10/M40 piemeklēt...

ar cieņu Ģirts Bērziņš, S54B32 bez eļļas patēriņa.