<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 9.00.8112.16450">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Tā iet ka nopērk auto ar nepareizo motoru, 130i un 
problēmu nezinātu :D</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>par eļļas patēriņu - bmw tagad lieto samērā šķidras 
eļļas un galvenais eļļas patēriņš ir aukstam motorma, mazāk īsu pārbraucienu, 
mazāks eļļas patēriņš. Un tas nav atkarīgs no dzinēja lieluma, tā ir gan 
nemotoriem gan 130i...</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Nummura apaismojuma lampeli lielveikala 
stāvvietā gan pats var nomainīt, nav jau priekšjie lukturi, kur caur arku 
jālien...</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>40k km - spararatam, kāds dikti dīvaini ar sajūgu 
ir rīkojies, pameklē bmwpower/burnout ir viens lietotājs kurš 
būvē "vieglos" spararatus, ja neizedodas no M10/M40 
piemeklēt...</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV>ar cieņu Ģirts Bērziņš, S54B32 bez eļļas patēriņa.<BR></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
  <DIV 
  style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=janis.berzins@apollo.lv href="mailto:janis.berzins@apollo.lv">Janis 
  Berzins</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=autoliste@lists.autoliste.lv 
  href="mailto:autoliste@lists.autoliste.lv">Viss par un ap auto!</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Thursday, October 18, 2012 7:55 
  PM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> [Autoliste] Re: Spararats</DIV>
  <DIV><BR></DIV>Mja, paldies par info...<BR>Jo ilgaak gjimenee ir BMW, jo 
  vairaak zuud iluuzijas par sho brandu.<BR>Starp apkopeeem shat tad jaapielej 
  ellja, jo (c)Wess: taa tas vienkaarshi ir shiem mazajiem 
  dzineejiem.<BR>Pusgadu peec garantijas beigaam noklaajaas 2 sprauslas, bija 
  jaamaina visas 4 sprauslas + 4 sveces + 4 indukcijas spoles. Reputaaciju gan 
  stipri glaaba tas, ka ruupniica atzina savu vainu un nosedza visu detalju 
  izmaksas, lai arii tas bija peec garantijas beigaam.<BR>Un tagad pie 40 k km 
  shitas mahoviks, 578 pats + 85 Ls darbs....<BR><BR>Janis, ies uz garaazhu 
  skatiit kaapec numura lampinjas nomainja ir 12 Ls<BR><BR>On Thu, 18 Oct 2012 
  08:17:30 +0300 <BR>"Juris Knakis" <LUBES@INBOX.LV>wrote: <BR>> <BR>> 
  Sveiki listenieki <BR>> Atdziivinaashu klusumu listee. <BR>> Auto 
  simptomi - bez leekaashanas nevar no vietas <BR>>dabuut nost, it 
  kaa pirmoreiz muuzhaa sajuugu <BR>>atlaist. <BR>> Sieva atgriezaas 
  no autoservisa ar auto (40 k km) <BR>>diagnozi  - spararats 
  izdilis, jaamaina, >500 <BR>>LVL. <BR>> Nav gruuti uzmineet, ko es 
  padomaaju par to servisu <BR>>... <BR>> ========================== 
  <BR>> Ahā, ieraudzījis cenu , uzreiz nojautu, par ko būs runa <BR>>tālāk 
  ...    <BR>> <BR>> Pastudeeju subjektu, izraadaas pat tik 
  <BR>>vienkaarshu lietu kaa mahoviks var sarezgjiitu pataisiit <BR>>- sen 
  jau <BR>> izgudrots divmasu spararats (dual mass flywheel). <BR>> 
  ========================== <BR>> Mjā, uz sērijveida auto, gan benzīna, gan 
  dīzeļiem liek <BR>>jau vismaz gadus 25, tagad jau masveidā. Tāda <BR>> 
  ir dzīšanās cena pēc max komforta, jo iekš UK divmasu <BR>>spararatu 
  nomaiņa , cik dzirdēts, izmaksā no <BR>> 1500 GBP uz augšu   Ko tik 
  nepadarīsi, lai <BR>>samazinātu vibrācijas, teiksim, 4-cyl "šķērsmotoriem", 
  <BR>> kas vispār ir vesela zinātne ... <BR>> <BR>> Visaadu automarku 
  forumos par to vaimanas un <BR>>staasti kaa var/nevar aizvietot ar 
  parasto un kas <BR>> notiek ar sajuugu ja laiciigi nesaved kaartiibaa 
  <BR>>spararatu. <BR>> ========================== <BR>> HVZ, vispār 
  nevajadzētu notikt nekam, galu galā šitos <BR>>divmasu spararatus aptuveni 
  1/5 saražoto auto, <BR>> smaguma centrs ir darba tilpumi 2.0 ltr un augstāk 
  4-cyl <BR>>dzinējiem. Un es zinu ļaudis, tostarp savus <BR>> sportistus, 
  kuri , gatavojot sacīkšu tehniku, izsvieda <BR>>tos divmasu spararatus 
  kaudzē, kur ķirbis aug, un <BR>> vietā uzlika "parasto". Jāsaka atklāti, 
  nekāda baisā <BR>>vibrēšana nebija jūtama   Tā ka tas līmenis, līdz 
  <BR>> kuram vibrācijas var nodzīt ar to smalko konstrukciju, <BR>>laikam 
  paredzēts maigām jaunkundzītēm un puisīšiem, <BR>> kuri, dzerot kāfeju, 
  atstiepj mazo pirkstiņu  <BR>>Principā ir nopērkami, vismaz Rietumos, 
  "parastie" <BR>>spararati, <BR>> kurus liek , ja ar auto domā veikt 
  kādas sportiskas <BR>>aktivitātes. Ja kas, tad divmasu sajūgs PALIELINA 
  <BR>> transmisijas detaļu noslogojumu līdz pat 10% ... <BR>> Tā ka, 
  IMHO, vienkārši jāmeklē, kur var dabūt un cik <BR>>maksā. Mani mīļie 
  sportsmeņi viens otrs taisīja paši, <BR>> jo piemērots aizvietotājs nebija 
  atrodams    <BR>>Tādam BMW 4-niekam 1.8 IMHO vajadzētu varēt 
  atrast ... <BR>> Ruu <BR>> <BR>> P.S. listaunieki atceras, kā es 
  interesējos par iespēju <BR>>pārdot tos 2 jaunos plastmasas logus . Ieliku 
  SS.lv <BR>> piektdienā, pirmdien , agri no rīta jau zvanīja un pat 
  <BR>>neko nepīkstot par prasīto cenu, momentā grāba 
  <BR>>ciet.   <BR>> Izrādījās, ka veiksmes atslēga ir vārdiņā 
  "kvadrātveida" <BR>>   Bet šausmas sākās trešdienā un ceturtdienā 
  - <BR>> kopā zvanīja vismaz 10 šādu logu gribētāji, izklausījās 
  <BR>>visai apbēdināti, dzirdot, ka kārotā manta jau tu-tū 
  <BR>>...   <BR>> R.   <BR><BR>
  <P>
  <HR>

  <P></P>_______________________________________________<BR>Autoliste mailing 
  list<BR>Autoliste@lists.autoliste.lv<BR>http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>