[Autoliste] Re: siksnas

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Oct 3 15:12:58 EEST 2012

On 03.10.2012 07:10, Juris Knakis wrote:

>     :-) nu ko, kaarteejo reizi pieraadaas ka nekad nau par veelu lasiit
>     manuaaljus un pajautaat profesionaaljiem ;))))))
>     arc
>
> ==============================
> Nuja, s(ito patiesi-bu , ka ir skru-ves / uzgriez(n,i , kurus
> nedri-kst skru-ve-t "pa sauso", es apguvu
> jau agra- jauni-ba- , "kopodamies" ar visa-da veida saci-ks(u
> brauce-jiem, gan auto, gan moto :-)
> Visliela-kaja- me-ra- tas attiecas ari- uz riten,u skru-ve-m /
> uzgriez(n,iem un vistraka-kais ir ieskru-ve-t
> riten,a skru-ves bez el,l,as piles uz vi-tnes lietus laika-, slapjas.
> [...]
Vispa-r jau ja-sa-k ar to, ka riten,u skru-ves un centre-jos(a- rumba
vienme-r ir sasme-re-tas ar litolu vai tamli-dzi-gu sma-k,i, ta- ka-
lietus laiks nebaida, bet ir redze-ti auto, kur viss pa sauso un tad
riten,u main,a ir iespe-jama tikai ar ma-tes va-rdiem.

Serveru noma Eiropas Savieni-bas datu centra- - sa-kot no 9.50 Ls/me-n