<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-1"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<div class="moz-cite-prefix">On 03.10.2012 07:10, Juris Knakis
wrote:<br>
</div>
<blockquote cite="mid:1349237403.506bba9b59aef@mail.inbox.lv"
type="cite">
<blockquote style="border-left: 1px solid #cccccc; margin: 0pt 0pt
0pt 0.8ex; padding-left: 1ex"> :-) nu ko, kaarteejo reizi
pieraadaas ka nekad nau par veelu lasiit <br>
manuaaljus un pajautaat profesionaaljiem ;))))))<br>
arc<br>
</blockquote>
==============================<br>
Nuja, šito patiesību , ka ir skrūves / uzgriežņi , kurus nedrīkst
skrūvēt "pa sauso", es apguvu<br>
jau agrā jaunībā , "kopodamies" ar visāda veida sacīkšu
braucējiem, gan auto, gan moto :-)<br>
Vislielākajā mērā tas attiecas arī uz riteņu skrūvēm / uzgriežņiem
un vistrakākais ir ieskrūvēt<br>
riteņa skrūves bez eļļas piles uz vītnes lietus laikā, slapjas.
kaut attaisīt haubi un izvilkt <br>
eļļas taustu ar to eļļas pili nekādas mokas nesagādā ... :-)<br>
Ruu<br>
</blockquote>
Vispār jau jāsāk ar to, ka riteņu skrūves un centrējošā rumba
vienmēr ir sasmērētas ar litolu vai tamlīdzīgu smāķi, tā kā lietus
laiks nebaida, bet ir redzēti auto, kur viss pa sauso un tad riteņu
maiņa ir iespējama tikai ar mātes vārdiem.<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
</body>
</html>