[Autoliste] Re: radari bez foto

Marcis Priede morsitis at gmail.com
Thu Sep 13 22:55:48 EEST 2012

Morgen!
bij man reiz gadījums! (tm)
Mēģināja daži policisti netrafarētā mašīnā piesiet, ka man eso 134!! es būtu piekritis uz 105-107... BET tur jau uz principu pavilka. Piedāvāju jamajiem sākt rakstīt protokolu un man iedot baltu A4 lapu un pildspalvu. Tas viņiem īsti lāga nepatika. Man bij vienkāršs arguments - brauksim uz Gaujas ielu un skatīsimies kino, kur es esmu galvenajā lomā. Tā vārds pa vārdam un šķīrmāmies.. ne gluži kā draugi.

Morsits - vispār jau mierīgs, kā zilonis..