[Autoliste] Re: radari bez foto

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Thu Sep 13 22:42:23 EEST 2012

domaaju, ka nekas nav mainiijies attieciibaa uz rokas radariem. vismaz
dzirdeets nav. jautaajums par pieraadiijumiem protams aktuaals, bet
kameer liidz tiesai netiks, policijaa jau nu shaadus argumentus
nenjems veeraa. man pasham arii sensenos laikos taa gadiijaas. braucu
ap 60, pateica, ka 83 apdz vietaa.
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem