[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Sep 10 14:09:06 EEST 2012

On 10.09.2012 13:30, Martins wrote:
> Kundziņi labi apzinās, ka +5 uz šiltes pilsētā ir tas ko var mierīgi
> braukt pie 50km/h un ~+10 ārpus pilsētas 90% autiņu. Tāpēc ka
> spidometri melo. Ir maz izņēmumu (kas 99% gadījumā saistās ar
> lietotāja uzliktajām lielākām riepām). Līdz ar to braucam reāli uz
> kādiem 82 apmēram ārpus šosejas. Un tad parādās pie apvāršņa tie, kas
> lieto Waze, vai navigācijas, kas visas parāda faktisko ātrumu. Šie
> ļaudis pat neko nepārkāpjot sāk visus apdzīt. Faktiski bardaks uz ceļa
> ir lielāks, nekā tad ja visi mierīgi vilka pa šoseju ar spidometrā
> [...]
Nu es arī pilnīgi godīgi jau labu laiku braucu pēc GPS rādītāja
spidometra, jebšu, piešauju aci automātiski pārrēķināt auto spidometra
rādījumu uz reālo ātrumu. Tieši tā arī sanāk, ka vairums brauc precīzi
90 km/h aļa kādi 97km/h iekš spidometra.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn