[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Sep 10 13:30:05 EEST 2012

Kundziņi labi apzinās, ka +5 uz šiltes pilsētā ir tas ko var mierīgi braukt
pie 50km/h un ~+10 ārpus pilsētas 90% autiņu. Tāpēc ka spidometri melo. Ir
maz izņēmumu (kas 99% gadījumā saistās ar lietotāja uzliktajām lielākām
riepām). Līdz ar to braucam reāli uz kādiem 82 apmēram ārpus šosejas. Un
tad parādās pie apvāršņa tie, kas lieto Waze, vai navigācijas, kas visas
parāda faktisko ātrumu. Šie ļaudis pat neko nepārkāpjot sāk visus apdzīt.
Faktiski bardaks uz ceļa ir lielāks, nekā tad ja visi mierīgi vilka pa
šoseju ar spidometrā uzrādīto teorētisko 100kmh. Jā, es arī šo bardaku
pastiprinu, braucot pat pēc noteikumiem. Un tie +15 nav reāli, kā jau
Ramonz saka. Ja vispār kāds rezultāts būs, tad kaut kur pa vidu starp nekas
un +15.