[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Prichomzs prichomzs at gmail.com
Mon Sep 10 09:50:39 EEST 2012

Esmu maksajis par dazhiem km/h, kas parsniegti apdzishanas laikaa. Tas gan bija laiku atpakalj. Sods par atrumu man trapas reizi 3-4 gados. No FR kareiz vienu gaidu. Pats vainigs, nauko jaskrien gar dominu vuc uz kaukadiem 65.
Brivdienas pavizinajos pa lv. Man tie FR netraucee. Uz +10 tie nezibsni, a vairak man nevajag. Nevienu sastresojushos bremzeetaaju nemaniju.
Damitei, kas pa jurmalenes 3. joslu ripinaja uz 75 pasedeju bridi astee, tad apdzinu pa labo, veltiju mazliet iignu skatienu un vinja parkartojaas uz otro joslu. Talak visi brauc laimiigi. Stressa nav. Manupraat satiksme ir gana ok.