[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Sep 10 09:15:06 EEST 2012

Bija, bija. Cilvekiem labpatik bijušo idealizēt. Identiskās situācijās vismaz divreiz esmu dabūjusi protokolus kā reizi no poličiem.
maara

Tapec ka fotoradars ir automaats un visa kontrole zaudee to pie kaa agraak bija pierasts - speeju domaat logiski. Nu un tad ka 94 sasniedzi apdzenot bremzi kas pa prieksu uz 78 vilkaas? Maksaa sodu! CP tomeer parasti tik pidariigi nav bijusi. Un jaa, redzeeju nesen tiesi taadu kviiti.