[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Sep 5 13:38:36 EEST 2012

On 2012.09.05. 11:51, Rinalds Egle wrote:
> kaa tad nau audzinoshaa efekta? lidotaaji ir mazaak - raustaas tomeer.
> nau audzinoshais efekts? :) visi shitie, kas sanjem 5 fotograafijas uz
> pastu taa arii turpinaas lidot taalaak, pofig, maxaas tik? :) visa
> shitaa springte, lai sanjemtu oficiaalu atljauju tomeer paarkaapt
> likumu? nez kaapeec? varbuut tomeer tie radari bish traucee
> lidotaajiem? :)
Kāreiz lidotāju nav mazāk, toties vidusslāņa liels procents ir degradēts
uz sēņotājiem. Es pat atļaujos braukt ātrāk, jo fēnotāju ir jūtami mazāk
nekā pirms masveida fotoradaru ieviešanas mēģinājuma sākuma. Arī visādas
tiešsaites aplikācijas palīdz ne tikai pret fotoradariem, bet arī jūtami
pret fēnotājiem.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn