[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

odze odze at baltinet.lv
Wed Sep 5 11:59:27 EEST 2012

Rinald, Tu laikam sen neesi par Krasteni braucis :) Tur tā ir ikdiena
visas ielas garumā nevis 30s vai minuuti :)
Vai kaads ir noteikumos atceelis punktu par to, ka ir peec iespeejas
jaaienjem labaa josla?
Ja tas tiktu ieveerots, tad nebuutu ko teikt ne tiem, kas velkaas, ne
tiem, kas skrien :)
Evija (Odziite)

Rinalds Egle @ 2012-09-05 11:35 rakstīja: